ეს მოდული დამეხმარა, დავფიქრებულიყავი, რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე, ვინაიდან ინტერნეტი ხომ კვლევის, თანამშრომლობისა და კომუნიკაციისთვის ძლიერი და ეფექტური ინსტრუმენტი შეიძლება იყოს.შესაბამისად მისი სწორად გამოყენება აუცილებელია სწავლების გაუმჯობესებისთვის. ამ მოდიულის დახმარებით მე შევისწავლე კერძოდ თუ როგორ გამოვიყენო ინტერნეტი სწავლებისა და სწავლის პროცესის ხელშეწყობისთვის, როგორ უზრუნველვყო ინტერნეტი პასუხისმგებლობით და კომპეტენტური გამოყენებით. გარდა ამისა, შევისწავლე თუ როგორ უნდა გამოვიყენო საავტორო უფლებებით დაცული მასალები სამართლებრივი ჩარჩოს დაცვით, რომ ეს ცოდნა შემდგომში მოსწავლეებსაც გავუზიარო, ასევე გამოყენებული ლიტერატურის მითითების წესები.შევისწავლე, რომ ელფოსტა, ონლაინჩატი, სწრაფი შეტყობინების სისტემა და ინტერნეტზარის ტექნოლოგიები მოსწავლეებს სასწავლო კავშირების დამყარების შესაძლებლობას აძლევს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.
მოცემული მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით... განვიხილეთ მეექვსე მოდულის ძირითადი საკითხები,ესენია: მოსწავლეზე ორიენტირებულ გარემოზე გადასვლა როგორც მასწავლებლის, ისე მოსწავლის მიერ, მცირე ცვლილებებს მოიცავს. მასწავლებლებმა უნდა იმუშაონ მოსწავლეებთან, რათა დამოუკიდებელი შემსწავლელის როლის განვითარებაში დაეხმარონ. მოსწავლეებმა სწავლის პროცესში აქტიური როლი უნდა იკისრონ. მასწავლებლები განასხვავებენ დიფერენცირებული სწავლების ოთხ სახეს: შინაარსი პროცესი პროდუქტი სასწავლო გარემო მასწავლებლებს შეუძლიათ, სწავლის სტილი მრავალი მხრიდან გააანალიზონ, მათ შორის, განიხილონ ვიზუალურ-კინესთეტიკურ-აუდიო შემსწავლელები, მარცხენა ნახევარსფეროზე/მარჯვენა ნახევარსფეროზე დამოკიდებული შემსწავლელები, მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიის მიხედვით განაწილებული შემსწავლელები. ყველა ტიპის შემსწავლელის საჭიროებების დაკმაყოფილება მოითხოვს საფეხურებრივ სწავლებას, რათა მოსწავლის თავდაჯერებულობა ...
ამ მოდულზე გავეცანით თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისა და შეფასებისთვის.განვიხილეთ პრეზენტაციისთვის საჭირო ინსტრუმენტები ინფორმაციის ზეპირი წარმოდგენისთვის შეიძლება მოიცავდეს ფოტოებს, გრაფიკებს, ცხრილებს, ხმოვან ეფექტებს, ვიდეოებსა და სხვა რესურსების ბმულებს პუბლიკაციები: ტექსტური კომუნიკაციისთვის შეიძლება მოიცავდეს ფოტოებს, გრაფიკებს, ცხრილებს ვიკის ვებგვერდები ონლაინ: ტექსტზე ორიენტირებული მასალა, რომელთა რედაქტირება ერთდროულად რამდენიმე ადამიანს შეუძლია
Comments
Post a Comment